دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

سایت ما حاوی پایان نامه های زیادی است – می توانید جستجو کنید :

دانشکده علوم انسانی ،گروه مدیریت اجرایی
پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدریت اجرایی گرایش تولید و عملیات
عنوان :
ارزیابی مشتری مداری براساس مدل سروکوئال در شهرداری های استان مازندران

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده :

در راستای توجه و اهمیت دادن به موضوع مشتری مداری هدف از اجرای تحقیق حاضر، ارزیابی مشتری مداری شهرداری های استان مازندران بوده است. ارزیابی میزان مشتری مداری با استفاده از مدل مفهومی معروف سروکوئال که یک مدل پنج بعدی ارزیابی کیفیت خدمات شامل: پاسخگویی، قابلیت اعتماد، همدلی با مشتری، ملموس بودن خدمات و تضمین خدمات است پرداخته شد. در این تحقیق جامعه و نمونه آماری به ترتیب 700 و 148 می باشد. از آزمون تحلیل عاملی به منظور بررسی دیدگاه افراد نمونه استفاده شد و نتایج بدست آمده تحقیق نشان می دهد میان پنج بعد مذکور و میزان مشتری مداری و رضایت آنان از عملکرد شهرداری ها تفاوت معنی داری وجود دارد. به عبارت دیگر شهرداری ها در تامین رضایت مشتریان به خوبی عمل نمی کنند. نتایج بدست آمده نشان داد فاصله و شکافی بین انتظارات مشتریان و رضایت آنان از خدمات شهرداری ها وجود دارد. در پایان تحقیق، ضمن ارئه تفصیلی نتایج و یافته ها موارد مذکور جمع بندی شده، بحث و مقایسه، پیشنهادات کاربردی و پیشنهادات مرتبط با ادامه و پیگیری تحقیقات آینده ارئه شده است.

تعداد صفحه :207

مطالب مشابه در سایت

SABZFILE.COM

موجود است

قیمت : شش هزار تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***

دسته بندی : رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید